Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



HAPPY :D
Thursday 31 May 2012 | 03:16 | 0 comments
Assalammualaikum :) Hai ! Rindunyaaaaaaaaa dekat blog ni . Labah2 dah buat rumah dah dekat sini wuwuuu :') Tengok tajuk tu , happy ? Happy sebab apa ? Nak tau ? Happy sebab boleh balik kedah + jumpa my bushuk masham laaa weheeeeee ;D

Yeah , harini 31/5 dah kan ? Cepat ja masa berlalu , dah nak buka sekolah , dah nak dekat 4 bulan dengan S , dah nak puasa , dah nak raya , dah nak macam-macam lah . tak larat nak taip sebenarnya hihi

Okay , sebenarnya aku boring , taktau nak buat apa . Lagipun blog dah lama tak berupdate so update lah kan ? Actually , nak bagitau yang aku tengah rindu depa semua ni . Nak tau sapa ? Okay japp .


dengan budak ni 

hihi abaikan aku .

Yeah ! Aku rindu nak merepek , melawak , kongsi cerita , masalah aku semua dekat hampa , aku rindu nak buat jahat dekat sekolah time science . Aku rindu , aku rindu , aku rindu , aku rindu , aku rindu . Yaa , aku rindu semua ni . Especially , Nadia , Yana , Umai . Umai takpa , nak jumpa dah balik kedah ni . Hihi serious tak sabar gila nak jumpa dia tapi aku paling rindu dekat Nadia dalam 3 orang depa . Sorry la tapi ni kenyataan k .

Like seriously aku excited nak jumpa sayang aku . Cuti bulan 3 haritu last jumpa . Dah berabad dah kan ? Takpa , janji boleh jumpa sudah . Okay lah , dah taktau nak merepek apa . Bye :D



Older Post | Newer Post