Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



1 month 2 days :D
Tuesday 6 March 2012 | 18:41 | 0 comments
Assalammualaikum :) hai hai , cuba hampa kira aku tak update lama mana ? nak masuk 2 bulan dah anyway aku happy sangat2 sekarang ni . I don't know why . emm maybe sebab now aku ada boyfie yang hargai aku , yang faham perangai aku , yang selalu mengalah bila kami gaduh . Syafiq , I am proud to have a boyfriend like you :D yeah like seriously bila kami gaduh , salah aku salah dia , salah dia salah dia . Semua aku tolak dekat dia tapi time tu memang 'ada aku kisah' ja la kan dalam kepala . Memang dah tak kisah apa perasaan dia , nak menang ja tapi nasib dia jenis bertolak ansur kan . Kalau dak , memang kita  clash dah . Aku kenal dia 15.4.11 kot kalau tak silap , kenal dalam fb . Time tu ada apa tah dekat sekolah ,  lepas dah habis tu , kami \Y.U.N.A/ keluar pi cc , lepastu umai tunjuk fb syafiq ni , yana suruh aku add tapi aku jual mahal last2 dia click button 'add as friend' tu sendiri , means aku tak tahu lah kan dia click tu then tiba2 ada notification 1 , aku pun buka lah then tengok dia accept aku , time tu memang dah marah la kat yana then tiba2 dia IM tapi lupa dah dia tegur macam mana tapi yang aku ingat , aku mengaku umur aku 15 pastu gelak2 ngan yana sebab syok tipu dia hahaha pastu masa dah nak habis , kata kat dia nak out dah dia pun okay . Pastu malam tu aku on fb , tengok dia duk online tapi aku buat taktau ja la kan , malas nak tipu dia dah pastu dalam 5 minit , dia IM again , bla3 sembang ngan dia . Macam2 la kami cerita time tu kan , time tu dah mula kamcing as a friend , dalam 3 hari kami duk IM tuh , dia mintak aku jadi adik angkat dia . aku speechless time tu , taktau nak jawab apa and then aku accept . memang tak selesa la kan dari 'Aku Hang' jadi 'Adik Abg' and now , mana boleh habaq . secret secret haha tapi serious aku cakap . AKU SAYANG DIA SANGAT2 , KALAU BOLEH , TAKMAU HILANG DIA . hahahaha takleh gedabak lagi ka Aini ? sekarang , tuanku syafiq tengah beradu , KELAWAQ . orang tidoq malam , dia tidoq pagi haha . okay dah la , malas nak type panjang2 , rosak kuku hahahahahaha gedik gila .

and , aku suka tengok gambaq dia yang ni 






























ni anak patung aku , sapa ambik aku tumbuk haha \ugut/

okay bye ! 




Older Post | Newer Post