Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



TWOTHOUSANDTWELVE and CONGRATES :)
Sunday 1 January 2012 | 02:50 | 0 comments


HELLO HAI ASSALAMMUALAIKUM :D haha terover pulak . haha acano ? hampa semua sihat kaa ? mestilah kann . kalau tak sihat , meh sini jumpak aku , KLINIK NURAINI . muahahaha perasan la hang . weh , cuba kira berapa minggu aku tak update , dekat sebulan gak kan . haha sorry , mood malas menyerang . anyway , HAPPY NEW YEAR TO ALL ! okay , semalam kan kat i-city depa main mercun kan , i-city tu kan kat seksyen 7 kan , rumah aku seksyen 8 so buleh nampak la tapi yang tak best nya , pokok besaq qumah aku ni lindung , haih kacauuuu . taktau nak merapu apa dah ni . weh aku rindu geng yuna :( serious , aini aka aku ngan yana dah pindah so tinggai un ja . umai and nad , take care tau wehh . aku sayang hampa , rindu hampa . betoi ni tadak tipu punya haha merapu la hg aini . oh ha , congrates untuk OSBON , TERBAIK OSBON (Y) BOBOI BEST GAK .

alhamdullillah , rezeki os .

serious aku gelak tak berhenti tengok depa buat lawak sampai rasa nak u'uh . serious hahaha . k lahh , penat dah nak merapu . kbai :*

Older Post | Newer Post