Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



''CONTEST MY BESTFRIENDS FOREVER by CIK AYU"
Saturday 7 January 2012 | 03:45 | 0 comments
oh hello hai ebelibadi . tadi kan ada lah someone ni im aku kat fb and cik ella lah yg im aku tu , dia tnya ada blog and blablabla \malas nak type/ then aku pon bgi la url apa semua tu kan , dia tnya nak join contest dak ? ehh mesti laa mau kan , gila takmau tapi taktau la buleh menang ka dak , insyaAllah buleh menang , aminnnn . then then then dia bagi url blog yg buat contest tu kan , mcam menarik ja so aku pon tertarik lah untuk buat entry ni , okay dah takmau merapu . straight to the pancur air \pon boleh/



Syarat2 nya :-

 Buat entry  yang bertajuk ''CONTEST MY BESTFRIENDS FOREVER by CIK AYU" 
 Letak BANNER CONTEST diatas dan BACKLINK kan ke entry ini yerr sygs ! 
 Letak SATU gambar sahaja, anda bersame kawan-kawan baek anda ,ikut KREATIVITI anda ! 
  LETAKKAN nama kawan-kawan baek anda jugak yer ^_^ 
 TAG kan DUA rakan bloggers anda, pastikan mereka tahuu tau ! 
 Hantarkan URL entry anda kat cik AYU yerr 
  FOLLOW belog cik AYU yang tak seberapa ini untuk tahu maklumat lebih lanjut ! 
 Hantar SEBELUM 12 JANUARI 2012 

so saya disini ingin mengumumkan saya ingin men'join' contest ini dan saya nak mempertaruhkan gambar yg tak seberapa ni






Nur Liyana , Nur Umaira , Nadia Natasha , Aini Natasya


hampa eja tulisan yg aku bold dengan kaler merah tu tau , that's my group name . dari gabungan nma kmi semua . okay la tak larat dah okay bai


tag tag tagging : elya and nad

Older Post | Newer Post