Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



CANDID PHOTO GIVEAWAY
Sunday 29 January 2012 | 05:18 | 0 comments
                               Greeting Text
click pic ni untuk fly ke blog tuan punya GA

Syarat-syarat :
1. Sila FOLLOW blog aku dan LIKE fan page aku.
2. Letakkan banner yang kat atas ni dan link kan banner tu ke blog aku 
(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgUSqBcVbgBLE_Kk7fGLFUrgyJbqPd50DPjBTwxxxvNgu5efCdf5Kr8DOrZMrAQ1tR8kmVwUAX9O7qsCgM5YhnIvDJPbPLbuKRHCULWq4X_7YitFVLSOqEcpksybRW4xDiNsOzSl4Fi2OVd/s1600/cloud9-giveaway.png)
3. Buat satu entry mengenai Giveaway yang aku sedang buat ni. Sila tulis CANDID PHOTO GIVEAWAY sebagai title. Sila sertakan sekali gambar candid korang yang paling sweet dan menarik di dalam entry tersebut.
3. Sila tag 5 orang kawan korang dan make sure mereka tau pasal contest yang aku tengah buat ni.
6. Sila tinggalkan linked blog korang dekat komen entry GIVEAWAY aku okeyhhhhh.
7. Tarikh tutup Giveaway ini adalah 30hb Januari 2012. Pemenang akan diumumkan pulak pada 31hb January 2012.
8. Keputusan pengadil adalah muktamad. If korang tak menepati syarat yang aku tulis kat atas tuh, sorry yea, penyertaan korang akan aku batalkan.

So, hadiah yang aku tawarkan adalah sangat lumayan yea. Aku akan buat gambar yang terpilih tadi sebagai photo frame macam kat bawah ni yea. Ada 3 orang pemenang yang aku akan pilih. Tapi if ramai yang sertai, hadiah mungkin akan ditambah so peluang untuk korang menang mungkin akan lebih tinggi. 



hai , harini nak join GA ni , best hadiah dia . okay bye . nak pertaruhkan gambar ni .

aku harap sangat menang sebab mak aku suka frame macam yg hadiah tu . 

tag : mamat , eyzah , elya , syahiera , fizi , anees

Older Post | Newer Post